Geschmack braucht keinen Namen (afgekort Geschmack), is een eigenzinnige verzameling van 3 vrienden met een ideaal; Weg met de visuele vervuiling!

Johannes, Stephan en Trey vinden dat wij met z’n allen met grote regelmaat overprikkeld worden. Teveel advertenties, teveel reclame en vooral teveel merken die aandacht van je vragen.

De oplossing? Een merk oprichten dat ‘gewoon’ gaat om goede producten. Geen poespas, geen marketing. Laat het product je maar overtuigen op basis van smaak, dat zou toch genoeg moeten zijn?  En die smaak, die hoeft niet altijd uitgelegd te worden of een naam te hebben. En zie daar: Smaak hoeft geen Naam te hebben (of in het Duits: Geschmack braucht keinen Namen) was geboren!

Geschmack brengt dranken zonder opsmuk, met veel smaak. De COLA wordt gemaakt met colanoot extracten, een vleugje limoen en lokaal water. Lokaal in Berlijn that is… Want waar zou dit mooie anti-merk anders vandaan kunnen komen?